0753021679 . 0744535428
0753021679 . 0744535428
Termeni si conditii
SERVICII
AEON DOT SERV S.R.L. asigura exclusiv servicii de spalare a covoarelor. Serviciile noastre pot fi comandate atat de persoanele fizice cat si de cele juridice. Oferta prezentata online sau prin orice alt fel de publicitate (tv, radio, reviste, circulare), este adresata exclusiv persoanelor fizice. Pentru persoane juridice pretul pe mp. se calculeaza in functie de dimensiuni si gradul de murdarie (minim 9RON/MP). Comenzile se pot lansa telefonic la numerele de telefon 0744-535428 si 0753-021679 de Luni pana Sambata in intervalul orar 08:00 - 17:00. Fiecare comanda va fi programata pe zile si intervale orare in functie de zona de ridicare si numarul de programari. In momentul ridicarii comenzii, beneficiarul va primi un bon de comanda, care va contine si notatia cu ziua si intervalul orar al livrarii covoarelor. Plata contravalorii serviciilor se va face la momentul livrarii.
CONDITII DE TRANSPORT
Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT in Mun. Buzau pentru o comanda ce insumeaza MINIM 5 MP. Pentru o comanda cu mai putin de 6 mp se va aplica o taxa unica de transport de 20 lei, sau achitarea minimului de 5 mp.In cazul in care beneficiarul este/nu este contactat telefonic si nu este la adresa in intervalul prestabilit de livrare, livrarea va fi facuta GRATUIT in urmatoarea zi de livrari din acea zona/cartier, fara perceperea taxei de transport. In cazul in care beneficiarul nu poate fi gasit nici la a 2-a incercare de livrare la adresa, AEON DOT SERV este indreptatita sa anuleze gratuitatea tranportului si sa perceapa taxa de transport in valoare de 20 RON/DEPLASARE, sau dupa caz, deplasarea beneficiarului la sediul societatii..
TARIFELE PROMOŢIONALE
În perioadele de promoţii, comenzile care nu insumează 6 mp, vor fi facturate pentru minimul de 5 mp fără alte taxe suplimentare.
CONDITII DE LIVRARE
Termenul de livrare este de 48 - 72 de ore. In cazul comenzilor cu tarif de urgenta, timpul de livrare este de la 10 pana la 24 de ore, pentru un minim de 20 mp. In cazul in care comanda nu insumeaza 20 mp, AEON DOT SERV va factura contravaloarea servicilor de urgenta pentru 20 mp fara alte taxe suplimentare.
OBLIGATIILE BENEFICIARULUI
Beneficiarul se obliga sa citeasca instructiunile de curatire/spalare imprimate pe spatele covorului sau inscrise in certificatul de garantie.În cazul în care clientul solicită curățarea într-un mod care contravine indicațiilor de pe etichetă, curățarea se face exclusiv pe răspunderea clientului. Sa respecte intervalele orare date atat la ridicare atat si la livrare. Sa nunte din timp neprezentarea la adresa in vederea livrarii. Sa poarte o discutie civilizata cu angajatii AEON DOT SERV S.R.L. Sa citeasca termenii si conditiile prezentate pe site-ul www.SPALATORIECOVOAREBUZAU.RO - www.SPALATORIECOVOAREBUZAU.COM
LIMITA DE RASPUNDERE
Spălarea covoarelor se face cu apă si detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu mediu controlat. Societatea noastra este absolvita de răspundere în urmatoarele cazuri: - deteriorarea covoarelor in cazul tesaturilor nerezistente la apa sau la actiunea mecanica a utilajelor; deteriorarea covoarelor din piele, blana naturala, matase, vascoza, bumbac; deformare; aspect schimbat al texturii; culoare destabilizata; goluri de fibra; cusaturi de surfilare desprinse; franjuri deteriorati sau decolorati; deteriorari aparute pe spatele covorului; desprinderea lipiturilor de bordura; tesaturi afectate de molii, mucegai, alti factori externi sau vicii ascunse, persistenta petelor dificile. - neexecutarea prestaţiilor la termen datorita terţilor implicaţi(lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.). Societatea noastra nu poate garanta eliminarea petelor dificile. Se vor folosi soluţii speciale pentru îndepărtarea petelor, urmând ca procesul de curăţare/detaşare să fie repetat in măsura în care textura covorului sa nu fie afectată. Societatea noastra nu este considerată răspunzătoare pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sau pagube sunt generate in urma uneia dintre urmatoarele situaţii: Forţa Majoră (făra a se limita la aceasta), care include: - cauze umane: razboaie, revolte civile, revoluţii, starea de asediu, etc. - cauze naturale: inundaţii, tornade, incendii naturale, cutremure, etc. In cazul deteriorarii produsului din cauza obiective, societatea poate acorda despagubiri de pana la 3 (trei) ori contravaloarea serviciului prestat pentru respectivul produs. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza produsele care prezinta un grad de uzura avansat sau mirosuri respingatoare, cat si produsele ale caror suprafete depasesc dimensiunile maxime admise ale utilajelor folosite.
RECLAMATII
Reclamatiile se vor inainta telefonic sau scris(sms) la numerele de contact afisate intr-un interval de 24 ore de la momentul livrarii.
PERMISIUNI SPECIALE
Clientul permite inregistrarea convorbirii telefonice, si inscrierea datelor de contact in baza de date a firmei. Datele furnizate de client nu vor fi divulgate catre o terta persoana decat cu acordul acestuia.
CONFIDENTIALITATE
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, AEON DOT SERV are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
X
CUM PRAF DE ZANE NU GASIM, PENTRU MIRACOLE TREBUIE ADRESAT BISERICII.